livetsomwimsan

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

LEDSEN OCH SVIKEN

Av wilma landbergh - 12 maj 2012 13:24

Tjaba! 

 ja rubriken här passar just nu ******* bra på min vecka... jag har alltså blivit sviken av en kille som ja trodde ja kunde lita på... ja nämner inga namn för om han läser så vet han vem det e menat till... jag gillar alltså den här killen -fram tills nu kanske- ganska mykt! nu bara har han fått reda på det med min tillåtelse... men iaf jag trodde att han inte skulle bry sej om det och allt skulle bli bra och som vanligt igen... FEL AV MEJ!!!!! han hänger nu mera med alla andra och eftersom han va min bästa killkompis och ja hans bästa tjejkompis så tänkte jag att han åtminstone kunde snacka med mej men nähä då! han hänger med mina kompisar och busar och skrattar och så fort jag går förbi boom så blir han tyst... däremot blev han väldigt röd om kinderna när mina kompisar frågade om han gillade mej... vad betyder det? detta sms fick jag av SÖTASTE BÄSTA FRIEND härom dan:


wilma om inte du lyssnar nu så blir ja galen kolla:

1.om det är nåt kul kommer han alltid till dej o säger det först!

2. han skämtar nästan bara med dej!

3. han skrattar och blir skenerad så fort vi pratar om dej!

så wilma fatta han gillar dej!



men mitt svar blev då:


jaja **** men det kan ju betyda "kompis" också!


men svaret från henne:


a sure liksom!


så ja mina sms är ibland om killar o ibland om annat men iaf ska äta nu och förresten ******** om du ser detta förlåt för att jag berättade och jag hade hoppas att vi snackar på måndag igen 

hejdå bloggen  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


HEJ
Jag är en tjej på 11 år och älskar hästar och fritid hoppas ni får en trevlig lässtund kram wilma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards